Reklamace
REKLAMAČNÍ ŘÁD
TIP: Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme následující postup:
1- reklamaci nám bezodkladně oznamte písemně či na kontaktní emailovou adresu, pověřený pracovník se s Vámi spojí a domluví způsob řešení reklamace.
2- Reklamovaný výrobek je nutné doručit na naši adresu s vyplněným reklamačním formulářem: Reklamační formulář.
Neváhejte nás kontaktovat: obchod@wolfi-shop.cz
1. Záruka
1.1. Na prodávané zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Prodejní doklad slouží zároveň i jako záruční list výrobku.
1.2. Doživotní garance k vybraným produktům
-
Označení produktů
Doživotní garance se vztahuje pouze na produkty, které jsou na e-shopu www.wolfi-shop.cz výslovně označeny textem „Doživotní garance“ nebo mají toto označení uvedeno na obalu výrobku. -
Registrace produktu
Pro uplatnění doživotní garance je nutná registrace zakoupeného produktu prostřednictvím formuláře na www.wolfi-shop.cz/registrace a to ihned po nákupu, nejpozději však do 24 měsíců od zakoupení. Registrace je vázána na prvního vlastníka výrobku a garanci nelze převést na další osoby. -
Definice doživotní garance
Doživotní garancí se rozumí garance po celou dobu životnosti výrobku, tj. do doby, kdy je výrobek vzhledem k povaze, materiálu a obvyklému způsobu užívání nadále způsobilý k používání. Garance se poskytuje výhradně po dobu existence provozovatele e-shopu www.wolfi-shop.cz -
Podmínky uplatnění
-
Po uplynutí zákonné záruční doby (24 měsíců od převzetí zboží) lze uplatnit doživotní garanci.
-
Při reklamaci je nutné doložit:
-
doklad o koupi (pokud není dostupný v historii objednávek v uživatelském účtu),
-
a fotografii závady výrobku.
-
-
Pokud byl produkt zakoupen mimo e-shop www.wolfi-shop.cz, je doložení dokladu o koupi vždy povinné.
-
-
Rozsah garance a výluky
-
Doživotní garance se vztahuje na výrobní vady, jako jsou např. únava materiálu, vady zpracování nebo jiné skryté výrobní nedostatky.
-
Garance se nevztahuje na:
-
vady způsobené nevhodným nebo neodborným zacházením, mechanickým poškozením či úpravami výrobku,
-
běžné opotřebení vzniklé používáním,
-
spotřební části výrobku, zejména baterie (pokud jsou součástí produktu).
-
-
-
Vyřízení reklamace
-
Uznaná reklamace bude vyřízena postupně následujícím způsobem:
-
oprava výrobku,
-
výměna za stejný nebo srovnatelný model,
-
jiná přiměřená forma plnění dle dohody se zákazníkem.
-
-
Pokud již reklamovaný produkt není skladem nebo se nevyrábí, bude zákazníkovi navržena kompenzace – a to buď formou náhradního produktu obdobné hodnoty, nebo slevového kuponu na nákup nového zboží v ceně původního výrobku.
-
-
Náklady na dopravu
Náklady na zaslání reklamovaného výrobku hradí zákazník. Náklady na zaslání opraveného nebo náhradního výrobku hradí prodávající. -
Ostatní ustanovení
Uplatnění doživotní garance se řídí těmito podmínkami a dále obecnými ustanoveními o reklamacích a odpovědnosti za vady uvedenými v obchodních podmínkách.
1.2. Kupující v žádném případě nenese odpovědnost za poškození zboží způsobené v průběhu přepravy.
1.3. Kupujícímu, který je podnikatelem (viz vymezení pojmů v obchodních podmínkách) je poskytnuta záruční doba 12 měsíců ode dne prodeje, pokud není na daňovém dokladu vyznačeno jinak.
1.4 Reklamovat lze výhradně funkční vady vzniklé výrobní vadou, jejím následkem případně které se objeví během standardního používání výrobku. Ostatní poškození vzniklé v důsledku nedbalého nebo nesprávného použití, montáže, mechanického poškození nebo skladování a manipulace, nebudou akceptována.
2. Reklamace
2.1. Kupující, je povinen v případě zjištění vady výrobku tuto skutečnost bez zbytečného odkladu nahlásit prodávajícímu.
2.2. V případě, kdy je zboží doručováno kupujícímu přepravní společností, je kupující povinen zásilku bez zbytečného odkladu prohlédnout, zda nedošlo při přepravě k jejímu poškození. Některé typy zásilek mohou mít v pořádku obal, ale přesto díky manipulaci u přepravce může dojít k poškození obsahu zásilky. V tomto případě je kupující povinen nahlásit prodávajícímu poškození zásilky nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky (telefonicky, emailem, dopisem, osobně). V případě, že není dodržena lhůta pro nahlášení reklamace vady při přepravě do 3 dnů má se za to, že zásilky byla dodána kupujícímu řádně a bez vad při přepravě. Toto nijak neomezuje právo kupujícího reklamovat vadu výrobku dle jeho jakosti.
2.3. Uplatnění reklamace se řídí NOZ a zákonem na ochranu spotřebitele. Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu (uvedenému na daňovém dokladu) zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, originální záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě, že prodávajícímu vrací vadné zboží, jej vrátil kompletní tak, jak je převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou kupujícímu sdělovány prostřednictvím e-mailových zpráv na jím uvedenou adresu, případně na poštovní adresu uvedenou na daňovém dokladu reklamovaného zboží.
2.4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Pokud jsou na zboží definovány výrobcem zboží záruční podmínky, které jdou nad rámec zákonem stanovených, popřípadě se na zboží vztahují výrobcem garantované servisní služby, je o tom kupující informován v rámci popisu konkrétního zboží.
2.5. DOPORUČUJEME - pokud zákazník přebírá zásilku, která u které lze předpokládat její poškození - například natržená krabice, pomačkaná krabice, či zjevně rozbalená krabice - neoriginálně zabaleno (možnost vykradení zásilky), je zákazník povinen tuto skutečnost zapsat do přepravního listu přepraví společnosti. Tento zápis je dopravce vždy povinen příjemci (kupujícímu) poskytnout. Pokud by přepravce odmítal umožnit zápis o poškození zásilky, je příjemce (kupující) povinen tuto zásilku odmítnou.
2.6. Všechny zákazníky žádáme, aby důsledně kontrolovali přebírané zásilky, a v případě podezření na poškození zásilky tuto skutečnost sepsali do předávacího protokolu dopravce, nebo ještě lépe zásilku odmítli! Pokud je obral zásilky poškozen, má kupující možnost zásilku detailně prohlédnout a v případě jejího poškození uplatnit reklamaci na poškození při přepravě. Bez zápisu v předávacím formuláři přepravce není tato reklamace následně možná!
2.7. V případě, že zákazník převezme zjevně poškozenou zásilku (proražený obal, zdeformovaný obal, promáčklý obal) přebírá na sebe riziko, že zásilka může být poškozena, a v tomto případě není možná následná reklamace na poškození při přepravě.
2.8. Reklamace se dále řídí platnými ustanoveními NOZ a právním řádem České republiky
2.9. Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme následující postup: reklamaci nám bezodkladně oznamte písemně či na kontaktní emailovou adresu, pověřený pracovník se s Vámi spojí a domluví způsob řešení reklamace. Reklamovaný výrobek je nutné doručit na naši adresu s vyplněným reklamačním formulářem: Reklamační formulář. V případě najsností nás neváhejte zkontaktovat.
2.10. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: https://www.coi.cz/informace‑o‑adr/ (https://www.coi.cz/informace-o-adr/). Platformu pro řešení sporů on line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr (http://ec.europa.eu/consumers/odr) je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
3. Závěrečná ustanovení
Objednáním zboží prostřednictvím elektronické objednávky akceptuje kupující tento reklamační řád bez výhrad ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den provedení objednávky. Akceptuje rovněž v tento den platnou kupní cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného). Odeslanou objednávkou je kupující vázán. V případech neupravených těmito obchodními podmínkami se vztah mezi prodávajícím a kupujícím řídí příslušnými ustanoveními Obchodního a NOZ, případně jinou platnou právní úpravou.
4. Platnost reklamačního řádu
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem jeho vyvěšení v provozovnách prodávajícího, a to dnem 01.11.2024. Veškeré smluvní vztahy vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím ode dne 01.11.2024 se řídí tímto reklamačním řádem.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: Tomáš Vlček, Sídliště Beskydské 1224, Frenštát pod Radhoštěm 744 01
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
číslo objednávky |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Tomáš Vlček, Sídliště Beskydské 1224, Frenštát pod Radhoštěm 744 01
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Tomáš Vlček(„Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: